webgraph design

Logó tervezés

Egy vállalkozás, vagy termék logója alapjaiban befolyásolja az adott márka megítélését

Logó

Egy vállalkozás, vagy termék logója alapjaiban befolyásolja az adott márka megítélését, ezért fontos a jó logó tervezés. A logónak nem feladata, hogy bemutassa a céget vagy a terméket, de feladata, hogy miután valaki azt a logót megismerte, a felépített arculat és a marketing kommunikáció együtteseként segítse a szolgáltatás vagy termék értékesítését.

A jól megválasztott logó minden termék esetében, az első legfontosabb dolog az egész arculat és márka megtervezésében.

Jól megválasztott logó

A jól megválasztott logó minden termék esetében, az első legfontosabb dolog az egész arculat és márka megtervezésében. A logó egy olyan vizuális eszköz, amellyel kommunikálhatunk a célcsoportunknak. A logó alapvetően nem egy grafikai alkotás, amely azért készül, hogy legyen, hanem az egyik legerősebb kommunikációs eszközünk. A logó egy egyszerű eszköz kell hogy legyen, mely csak arra szolgál, hogy azonosítsa a terméket, se több, se kevesebb.

A tervezésben különböző befolyásoló tényezők vesznek részt.

Jó logót tervezni nehéz.

Egy jó logótervező mindig rengeteg kérdéssel kezdi a tervezést, amely eredményeképp születhet meg a vizuális gondolat.

A tervezésben különböző befolyásoló tényezők vesznek részt.

Ilyenek például:

– a betűk

– az alakzatok

– a formák

– a színek

Egy jó logóban minden egyes elem tudatosan megtervezett, tehát nem kísérletezgetés eredménye, hanem tudatos munkáé.

webgraph.hu webdesign

Elérhetőségeim

06 20 409-2735

webgraph.hu@gmail.com

webgraph.hu | 2019