Blog

Ne Te csináld a weblapod!

Gyakran találkozom olyan weboldalakkal, ahol látszik, hogy a vállalkozó már a netes megjelenésnél is spórolni szeretne. Ezért különbséget kell tennünk a vevőszerző üzleti weboldalak és az egyszerűbb bemutatkozó oldalak között. Ahol nincsenek összetett igények, vagy bonyolultabb funkciók, ott sok kockázat nincs abban, ha magunk összekattintgatunk egy honlapot. Mindenkinek a saját igényességén múlik, hogy mennyire fontos neki a minőségi online megjelenés.

Mikor posztoljunk a közösségi médiában?

Mikorra  időzítsük marketing anyagaink megjelenését a Twitter, a Facebook az Instagram és az egyéb közösségi felületekre?

Ahogy egy vállalkozó egyre többet foglalkozik a marketinggel és egyre több helyen jeleníti meg az anyagait, előbb utóbb eljut oda, hogy időhiánnyal fog küzdeni. Ilyenkor következik az, hogy optimalizálni kell a marketingtevékenységünket.

A reszponzív weboldal

A reszponzív weboldal ahogy neve is mutatja, hogy „válaszol” (response) az aktuális felbontásra. Ez annyit tesz, hogy monitorról, tabletről és okostelefonról megnézve az oldal tökéletesen néz ki (olvasható, szép, funkcionális) mert a design mindig követi azt, hogy épp mekkora képernyőről nézik az oldalt, és annak megfelelően épül fel.

A Google az utóbbi időben már a mobilos kereséseknél, a mobilra optimalizált oldalakat részesíti előnyben, míg a mobilra nem optimalizált weboldalakat hátrébb rangsorolja.

Bevétel növelő honlap kisvállalkozásoknak

Nagyon sok vállalkozás még mindig nem hisz az internet erejében. Ezen a hozzáálláson változtatni kell a cégeknek, hiszen ma már mindenkinek rengeteg üzletet hozhat egy keresőoptimalizált honlap, és egy jó közösségi média marketing. Ez egy írás a weblapok fontosságáról, a mai felgyorsult világban. 

Nagyon sok dolog határoz meg egy weboldalt, de itt van néhány tipp ami fontos, hogy sok vásárlónk és látogatónk legyen.

Elérhetőségeim

06 20 409-2735

webgraph.hu@gmail.com

webgraph.hu | 2019